قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

امن سازی وردپرس

وردپرس گرد از قویترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با شما امکان طراحی سایت های مختلف اینترنتی را می دهد و این سیستم مدیریت درونمایه محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد که حتما می بایست امن سازی گردد. در صورتی که وب سایت وردپرس به واقعیت امن سازی نگردد ممکن است وب سایت دچار دشواری ها امنیتی کثرت گردد. می توانید نوشتار امن سازی وردپرس را مطالعه نمایید.

پرسش های متداول وردپرس
در این بخش کوشش دارم مهترین سوالات و دشواری ها مطرح شده وردپرس را برای شما ذکر نمایم

چرا صفحات وردپرس من در گوگل ایندکس نمی شود
اولین دلیل نمایه نشدن صفحات تارنما وردپرس در گوگل ممکن است به انگیزه وجود فایل robots.txt در ریشه اصلی وب سایت وردپرس باشد. برای اطلاع از انگیزه بهتر است تارنما خود را در Google Webmaster Tools گوگل رسیدگی نموده و چگونگی این فایل را در این دست موزه رسیدگی نمایید و چنانچه مشکلی وجود داشت آن را برطرف نمایید. باره دوم ممکن است در اثر تنظیمات ساخت سایت با وردپرس  باشد که در دسته تنظیمات وردپرس منوی reading پیمان دارد که شدنی است در این دسته عدم نمایه شدن صفحات وب سایت برگزیدن شده باشد و فیلد Discourage search engines from indexing this site می بایست غیر پرکار باشد.

تغییر زبان مدیریت وب سایت
ممکن است منظور داشته باشید زبان قبل فرض بخش مدیریت تارنما را تغییر دهید. به این معنای که زبان تارنما یک زبان باشد و زبان مهار پانل مدیریت وردپرس زبانی دیگر باشد و به عنوان نمونه زبان سایت پارسی باشد و زبان کنترل پانل وب سایت انگلیسی باشد. برای انجام این پیشه بس است پلاگین WP Native Dashboard را در سیستم مدیریت محتوای خویش نصب نموده و آن را پرکار سازی نمایید. برای فعال سازی کافی است بعد از دانلود و نصب در پلاگین های وردپرس به تقسیم تنظیمات مراجعه نموده و در منوی WP Native Dashboard گزینه extend Backend Admin Bar with a language quick selector را علامت بزنید الی منوی برگزیدن زبان در تقسیم مدیریت پرکار گردد.

عدم نمایش تقسیم بندی های وردپرس
در دسته برگزیدن تقسیم بندی های وردپرس در پانل مدیریت شدنی است همگی بخش بندی ها لیست نگردند که این معمولا به این انگیزه می باشد که تنظیمات نمایش بخش بندی بر روی Most Recent قرار دارد که می بایست آن را بر روی View All تنظیم نمایید.

نحوه مدیریت منوهای وردپرس
منوهای وردپرس در مهار پانل آن از منوی Appearance زیر منوی Menus قابل دسترسی می باشند و در این تقسیم می توانید کل گرو منوهای وردپرس را مدیریت نمایید.

حذف منوی بالای سایت
زمانی که در وردپرس کاربران وارد وب سایت می شوند منویی در بالای صفحات تارنما نمایش دیتا می شود که در صورتی که می توانید با اضافه نمودن کد CSS شامل #wpadminbar display:none; این منو را حذف نمایید تا سررسید ورود اعضاء در سایت نمایش دیتا نشود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.