قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کامل‌ترین راهنمای افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا

یک رهنمود پیش از خواستن این مقاله
برای اینکه بتوانید بازدید سایت خود را افزایش دهید و رتبۀ سایت خود را بالاتر ببرید، بیچارگی به پیش‌زمینه‌های زیادی در گویه سئو، محتوا و ... دارید. من در این مقاله لینک‌های زیادی گذاشته‌ام که احتمالاً در نگاه اول باعث گیج شدن شما بشود و با مراجعه به آنها سررشتۀ کلام از دستتان در برود. ولی پرماسیدن تمام مواردی که من لینک‌های تکمیلی برایشان گذاشته‌ام واجب است و سطح اطلاعات تمام خوانندگان در یک کران نیست. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنم که ابتدا یک دور کامل مقاله را تا ته بخوانید و فرجام سر در بخش‌هایی که نیاز به توضیحات تکمیلی دارید، به مطالعۀ لینک‌های کامل‌تر بپردازید. به این ترتیب تمرکز شما الی انتهای مقاله حفظ می‌شود و در انتها هم مطالب تکمیلی را مطالعه کنید.

و اما افزایش بازدید سایت راه‌های کثرت دارد. در این مقاله به مهم‌ترین، راحت‌‎ترین و کارآمدترین روش‌ها برای افزایش شدامد سایت شما اشاره خواهیم کرد. برای اینکه راحت‌تر باشید من یک بخش‌بندی برای این تقدیر قرار می‌دهم و روش‌های افزایش بازدید سایت را به سه سرنوشت کلی دسته می‌کنم.

بالا بردن بازدید سایت از راه محتوا
افزایش بازدید سایت از راه تبلیغات
زیاد شدن بازدید سایت از طریق سئو
افزایش بازدید سایت از راه شبکه‌های اجتماعی
افزایش بازدید سایت از طریق خبرنامه ایمیلی
آنالیز و تحلیل
محتوا - افزایش بازدید سایتبالا بردن بازدید سایت از راه محتوا
به جرئت می‌توانم بگویم که درونمایه مهم‌ترین فاکتور برای شفا رتبه الکسا و افزایش بازدید از سایت و وبلاگ شماست. ما در باره محتوا بسیار نوشته‌ایم. در این نوشتار هم توضیحاتی اضافه می‌کنم و برای بحث‌های تکمیلی‌تر هم برایتان لینک‌های اضافه‌تری می‌گذارم.

1- محتوای خوب فرآوری کنید
تعجب کردید؟ خب معلوم است سایر باید محتوای خوب فرآوری کنید. ریشه-بن-بیخ حکایت درونمایه در 4 مورد خلاصه می‌شود.

استراتژی محتوا: که من در یک نوشتار کامل کامل به شما توضیح داده‌ام و به شما به سختی پیشنهاد می‌کنم که پس از احضار این مقاله به سراغ راهبرد درونمایه بروید.
تهیه و تولید محتوا: که برای این مورد هم ما یک سری آموزش درونمایه برای افراد نوآموز داریم و هم یک ایبوک تکمیلی‌تر برای محتوا که کامل کامل داستان محتوا را برایتان گفته‌ایم.
توزیع محتوا: که یگانه از بخش‌های همان سری محتوا به این مورد کامل پرداخته‌ایم.
آنالیز و بررسی محتوا: من به این مورد در آخر این مقاله‌ هم می‌پردازم. ولی در مرز کوتاه بخواهم به این باره اشاره کنم، بهترین افزار برای رسیدگی درونمایه گوگل آنالیکس است که راهنمای کامل آنالیتکس هم در سایت موجود است.
1- گونه ها فرم‌های محتوا را تولید کنید
بگذارید نخست از همه خیالتان را راحت کنم. هیچ فرمول جادویی برای بازاریابی محتوا وجود ندارد. ولی یک چیز بسیار مهم این وسط وجود دارد که اگر شما خوب باشید، آنقدرها لازم نیست به تعقیب راه‌های گسترش و توزیع محتوا بگردید، کاربران خودشان شما را با سایرین به اشتراک می‌گذارند و این بهترین روش مارکتینگ برای شماست. (نمی‌گویم اصلا لازم ندارید، می‌گویم کمتر لازم دارید) ولی چگونه خوب باشید؟

قبل از هرچیز این را بگویم که خواهشمندم هربار حرف از درونمایه می‌زنم به مقاله‌های 5000 کلمه‌ای اندیشه نکنید. درونمایه به فرم‌های متنوعی می‌تواند وجود داشته باشد؛ فیلم، عکس، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، انیمیشن و ... . پس به فرم‌های گوناگون درونمایه تولید کنید. وقتی به فرم‌های مختلف درونمایه فرآوری می‌کنید، در راستی سلایق مختلف را پوشش می‌دهید و این مایه می‌شود کاربران بیشتری به سراغ شما بیایند. همین مایه افزایش بازدید از سایت شما و شفا رتبه سایت می‌شود.

انواع فرم‌های محتوا - افزایش بازدید سایت

2- عناوین جذاب بنویسید
عنوان‌ها (Headlines) یکی از مهم‌ترین بخش‌های محتواهای شما هستند. حتی کامل‌ترین پست وبلاگی هم بدون یک عنوان جذاب و متقاعدکننده، خوانده نخواهد شد. فرمان بدهید یک شمردن جالب به شما بدهم، بر اساس احد از آمارهای وبسایت Wordstream نویسندگان سایت‌های BuzzFeed و Upworthy هر کدام از عنواینی که برای پست‌های وبلاگی خود می‌نویسند را بیش از 20 بار تغییر می‌دهند تا بهترین عنوان ممکن را پیدا کنند. چراکه آنها از معجژۀ این عنوان‌ها به نکوداشتن آگاه هستند. شما هم از این معجزه غافل نباشید. جذاب باشید و کاربر را متقاعد کنید که محتوای شما برای او سودمند است.

افزایش بازدید سایت از طریق تبلیغات
تبلیغات تاثیرات زیاد بسیار مثبتی در افزایش بازدید کننده سایت  شما و هدایت ترافیک اغلب دارد. همین تبلیغتات به مرور مایه افزایش رتبه الکسا (افزایش به معنای بهبود) می‌شود. ولی هر گونه تبلیغ ریزه‌کاری‌ها و مسائل خودش را دارد که اگر به خوبی اتمام نشود، فقط باعث هدر رفتن سرمایه و سررسید شما خواهد شد. در پیوستگی این روش‌ها را به شما شناسایی می‌کنم.

1- تبلیغات گوگل
همانطور که می‌دانید امروزه حجم زیادی از کاربران نیازهای خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. این کاربران مشتریان خفته شما هستند. فرض کنید شما یک کتابفروشی آنلاین دارید. از سوی دیگر کاربران زیادی هم هستند که عبارت "خرید کتاب" را در اینترنت جستجو می‌کنند.

تبلیغات گوگل به این صورت است که شما به ازای کلیدواژه‌های مشخص مثلا همین "خرید کتاب" به گوگل هزینه‌ای پرداخت می‌کنید تا شما را در صدر نتایج جستجو پرتو دهد. هزینه‌ای که در این طریق به گوگل پرداخت می‌کنید به ازای هر کلیک روی وبسایت شماست. فلذا یگانه از هدفمندترین و موثرترین انواع روش‌ها برای تبلیغ شماست. ولی همانطور که در بالا توضیح دادم، تبلیغات گوگل ریزه‌کاری‌های زیادی دارد. برای اینکه بیشتر در این مورد بدانید به مقالۀ گوگل ادوردز چیست مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و ارشاد بخواهید. (شماره 63404 - 021)

افزایش بازدید سایت با تبلیغ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.