قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بلاگ فعالی داشته باشید و ویدئو تولید کنید

بلاگینگ دائم گرد از طریق های درمان رنک سایت بوده است و می تواند شدامد ورودی به آن را افزایش دهد. بی شک نوشتن بلاگ نقش بزرگواری در بالا بردن رتبه سایت شما در سنه ۲۰۱۹ بازی خواهد کرد.


من رهنمود می کنم که از ویدئوهای آموزشی در بلاگ خویش استفاده کنید زیرا ویدئو می تواند افراد را اغلب به خود جذب کند و برای کاربران جذابیت فوقانی دارد. با ساخت ویدئو و قرار دادن آن در وبسایت ، تعاملات کاربران با شما شخصی تر می شود و بهتر می توانند با وبسایت پیوستگی استوار کنند.


یکی از محاسن داشتن بلاگ پرکار این است که شما همیشه می توانید مطالب به روز را در آن قرار دهید و کاربران اغلب درگیر وبسایت خواهند شد. هرچقدر نوشته های بلاگ از کیفیت بالاتری برخوردار باشد بخت پیمان اخذ آن در صفحه نخست گوگل بیشتر می شود. بعد بلاگینگ و استفاده از ویدئو همچنان می تواند احد از بهترین روش های افزایش بازدید پست در گوگل در سال ۲۰۱۹ به آمار آید.


۹ – اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و لینک سازی.

قدرت شبکه های مجازی بیچارگی به تعریف ندارد و همه ما دیده ایم که چه نقش بزرگی در رنکینگ یک سایت بازی می کنند.


گوگل معمولا به سایت هایی که بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند بیشتر اعتماد می کند. وقتی گوگل اغلب به یک وب سایت اعتماد کند شکیبیدن اینکه آن را در صفحه اول گوگل و در بین SERP های برتر پیمان دهد بالاتر می رود. برای نمونه اگر یک صفحه در شبکه های اجتماعی اغلب به اشتراک گذاشته شود زودتر بدست گوگل Index میشود.


شبکه های اجتماعی


لینک سازی همیشه احد از طریق های بالا بردن رتبه سایت در گوگل بشمار رفته است. ولی از آنجایی که از این تکنیک سواستفاده های زیادی شده است اهمیت خود را در رنکینگ لغایت حدی از دست داده است. هنوز گوگل به لینک هایی که به صورت طبیعی ساخته می شوند اهمیت می دهد، ولی به طور کلی در سال ۲۰۱۹ تکنیک بک لینک سازی به چالشی تبدیل شده است که نمی تواند چندان در رنکینگ گوگل تاثیر داشته باشد.


با این وجود من هنوز هم معتقدم که بک لینک راستین می تواند به شما در بالا بردن بازدید سایت در گوگل کمک کند. بر اساس تجربه هنوز بک لینک هایی که از سایت های edu. یا gov. به یک وبسایت می آیند، می تواند نقش مهمی در اعتبار آن بازی کنند. اما هرگز به فکر شیوه های اسپم و غیر راستین نباشید چون یک روز تمام آنها بر علیه سایت شما شغل خواهند کرد و در رتبه وبسایت تاثیر منفی خواهند گذاشت.


 


نتیجه گیری :

راه ها و طریق های زیادی برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل و بهبود سئو در سنه ۲۰۱۹ وجود دارد. اما مهمترین و بهترین نکات این مواردی است که در اینجا بیان کردیم.


برخی از فاکتورها مثل سن دامنه، اسم دامنه و توضیحات کلیدی تمامی نقش زیادی در نما شدن یک وبسایت در صفحه نخست گوگل دارند. بعد هرگز اسم گستره خود را عوض نکنید یا آدرس لینک های خویش را تغییر ندهید.

گوگل و اپل نشان می‌دهند که پول حلال همه‌ی مشکلات نیست

می‌گویند که پول بر دنیا حکومت می‌کند و این روزها به نظر می‌رسد چنین گفته‌ای بیش از همیشه صحت دارد. در حال حاضر تمرکز سرمایه‌گذاران بیش از این که معطوف به شرکت‌های نفتی باشد، متمایل به شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تکنولوژی است زیرا حالا داده از هر نوع ماده‌ای ارزشمندتر محسوب می‌شود. چنین چیزی را به‌وضوح می‌توان در بازار گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد. در حال حاضر، سیستم‌عامل تقریباً تمام گوشی‌های جهان در دست گوگل و اپل قرار دارد و در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم که هر دو آن‌ها عضو ۵ شرکت ارزشمند جهان محسوب می‌شوند.

به همین خاطر، کاربران انتظارات بالایی از اپل و گوگل دارند ولی با وجود منابع مالی گسترده‌ای که در اختیار آن‌ها قرار دارد، معمولاً اقدامات آن‌ها آنقدرها هم ایدئال و بی‌نقص نیست. اما چرا شاهد چنین چیزی هستیم؟

محدودیت منابع انسانی

اصطلاح «منابع انسانی» کمی بی‌روح به نظر می‌رسد و با شنیدن این عبارت شاید این تصویر به ذهن متبادر شود که انسان‌ها پیچ و مهره‌های قرار گرفته درون ماشین سازنده‌ی محصولات هستند. و برای برخی از کمپانی‌ها، چنین تصوری چندان هم اشتباه نیست. اگر کار موردنظر نیازمند افراد ماهر نباشد، کمپانی‌ها معمولا حقوق بسیار کمی را پرداخت می‌کنند و آمار بالا در تغییر کارکنان هم برای آن‌ها مایه‌ی نگرانی نیست زیرا به‌سرعت می‌توانند نیروهای جدیدی را استخدام کنند.

اما در دنیای سیلیکون ولی، واقعیت کمی فرق می‌کند. توزیع نرم‌افزار کار چندان سختی نیست بنابراین تمام فشار بر دوش خالقان آن‌ها قرار دارد. و با توجه به اینکه نرم‌افزارهای موردنظر با میلیون‌ها نفر مختلف سروکار دارند، چنین وظیفه‌ای اصلاً ساده و آسان نیست. شرکت‌هایی مانند اپل و گوگل، برای بخش‌های مختلف از برنامه‌نویسی گرفته تا مدیریت و بازاریابی، نیازمند بهترین بهترین‌ها هستند. همانطور که می‌دانید، در هر حوزه‌ای تعداد زیادی از این افراد وجود ندارد.

گوگل

البته، در چنین شرایطی پول راهگشا خواهد بود. اما، حتی اگر پول هنگفتی را برای این موضوع هزینه کنید، متخصصان موردنیاز را نمی‌توان از خلأ به وجود آورد. در بازی‌ها، اگر به کد تقلب مربوط به پول بی‌نهایت دسترسی داشته باشید، می‌توانید کارهای زیادی را انجام دهید. اما در واقعیت، پول به خودی خود نمی‌تواند کارهای زیادی را انجام دهد. در نهایت این افراد بااستعداد هستند که با توانایی‌های خود می‌توانند پول‌ها را به چیزی تبدیل کنند که در نهایت پول بیشتری برای کمپانی به ارمغان بیاورد.

به همین خاطر، شرکت‌ها در بیشتر اوقات بهترین کارکنان شرکت‌های دیگر را با پیشنهاد نه‌تنها حقوق بالاتر، بلکه با ارائه‌ی مزایای بهتر و پست‌های بلندمرتبه‌تر به خدمت می‌گیرند یا به اصطلاح «می‌دزدند».

با این کار، نه‌تنها شرکت موردنظر تا حد زیادی بهره‌مند می‌شود، بلکه شرکت مبدأ هم ضربه می‌خورد. در بین شرکت‌های بزرگ، امضای توافق‌نامه توسط کارکنان ارشد برای عدم کار کردن در شرکت رقیب چندان نامتعارف نیست و برای زیر پا گذاشتن چنین توافقی معمولاً جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته می‌شود. البته اگر متخصص موردنظر از لحاظ شرکت رقیب بسیار «ارزشمند» باشد، چنین جریمه‌ای توسط آن پرداخت می‌شود.

گوگل

برای مقابله با این مشکل، شرکت‌های بزرگ معمولاً محیط‌های آکادمیک برای آموزش نیروهای متخصص ایجاد می‌کنند. البته مشخص است که چنین کاری نسبت به استخدام یک فرد حاضر و آماده، بسیار وقت‌گیرتر است.

علاوه بر این، توسعه نرم‌افزار مانند بزرگ‌تر کردن کودک است. اگر از همان ابتدا همراه با نرم‌افزار باشید، از تمام پیچ‌وخم و نقاط قوت و ضعف آن خبر دارید. در برخی موارد غیرمتعارف، کدهای مربوطه آن‌قدر به یک شخص خاص متکی است که از دست دادن فرد موردنظر دیگر توسعه کدهای مذکور را تا حد زیادی متوقف می‌کند. بهره‌گیری از توسعه‌دهندگان مختلف منجر به کاهش کیفیت محصول نهایی می‌شود و چنین چیزی را بارها دیده‌ایم.

حتی اگر تمام افراد با استعداد را در اختیار داشته باشید، باز هم این موضوع تضمینی برای موفقیت نیست.

بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین پروژه‌های شکست خورده در تاریخ گوگل

مصیبت‌های داشتن حق انتخاب زیاد

داشتن مقدار زیادی پول، می‌تواند یک موهبت یا مصیبت باشد. در دنیای تکنولوژی، درآمد زیاد می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری‌های بد شود. به‌عنوان مثال، درآمدهای مالی گسترده گوگل شمشیر دو لبه هستند. کمپانی گوگل می‌تواند تقریباً برای هر ایده‌ای که ظاهراً خوب است، پول خرج کند. به همین خاطر، همواره شاهد عملی شدن انواع و اقسام ایده‌ها از جانب گوگل هستیم. این شرکت به ارائه‌ی محصولات نصفه و نیمه هم شهرت زیادی دارد؛ محصولاتی که در ادامه تا حدی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند ولی در نهایت روانه‌ی قبرستان پروژه‌های این شرکت می‌شوند. این رویکرد نه‌تنها برای محصولات نرم‌افزاری، برای موارد سخت‌افزاری هم صدق می‌کند. این محصولات آن‌قدر زیاد است که وب‌سایتی به نام KilledByGoogleبرای نمایش فهرست این محصولات ایجاد شده است. البته اگر بخواهیم منصفانه اظهارنظر کنیم، این محصولات معمولاً در دیگر سرویس‌ها ادغام می‌شوند یا مثلاً بخش‌هایی از آن در قسمت‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گوگل

یکی دیگر از پروژه‌های کنار گذاشته شده توسط گوگل

وسوسه‌ی امتحان کردن تمام ایده‌ها ظاهراً برای مدیران گوگل بسیار اغواکننده است. این رویکرد باعث شده که تقریباً تمام تلاش‌های گوگل، حتی پروژه‌ی بسیاری جدی سرویس استریمینگ بازی، از طرف بسیاری از افراد با دیده‌ی شک و تردید در نظر گرفته شود.

با وجود اینکه اپل پول بیشتری در اختیار دارد، در این زمینه متمرکزتر عمل می‌کند و قبرستان محصولات این شرکت چندان شلوغ نیست. پد شارژ ایرپاور که اخیراً عرضه‌ی آن رسماً لغو شد، یکی از معدود محصولات کنار گذشته شده توسط اپل است. و وقتی که صحبت از محصولات شکست‌خورده اپل می‌شود، باید به کنسول بازی Pippin هم اشاره کنیم که مربوط به دوران گذشته این کمپانی است.


هواوی ۲ میلیارد دلار برای بهبود امنیت خود سرمایه‌گذاری می‌کند

هواوی

هواوی مصمم است که کذب بودن اتهام‌های مربوط به امنیت پایین زیرساخت‌های مخابراتی خود را به اثبات برساند. اولین قدم برای رسیدن به این هدف، بهره‌گیری از تجهیزات بهتر و افزودن کارکنان شایسته‌تر است.

این کمپانی چینی در یک کنفرانس خبری با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران بین‌المللی، اعلام کرد که طی ۵ سال آینده حدود ۲ میلیارد دلار برای بهبود امنیت زیرساخت‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کند. مهم‌ترین نگرانی مدیران این شرکت، افزایش حجم اتهامات و خارج شدن هواوی از فضای مخابراتی کشورهای مختلف است.

مهم‌ترین نگرانی مدیران این شرکت، افزایش حجم اتهامات و خارج شدن هواوی از فضای مخابراتی کشورهای مختلف است.

«کن هو» (Ken Hu)، مدیرعامل چرخشی هواوی، در رابطه گفته: «به‌نظر ما، اظهار چنین اتهامات و نگرانی‌هایی باید مبتنی بر اسناد و مدارک حقیقی باشد. بدون ارائه‌ی چنین مدارکی، ما این اتهامات را نمی‌پذیریم و به‌طور کامل آن‌ها را رد می‌کنیم.» طی سال گذشته، تعدادی از کشورها-عمدتا هم پیمانان آمریکا-اتهاماتی راجع به پایین بودن امنیت زیرساخت‌های مخابراتی هواوی مطرح کرده‌اند و این موضوع که دولت چین با بهره‌گیری از این زیرساخت‌ها می‌تواند شبکه‌های مخابراتی دیگر کشورها را زیر نظر قرار بگیرد.

به غیر از آمریکا، استرالیا و نیوزیلند هم رسما تجهیزات مخابراتی ساخت این شرکت را تحریم کرده‌اند و طبق گزارش‌ها، دولت‌های ژاپن و فرانسه هم به‌زودی به این جریان ملحق می شوند. در همین زمینه باید به گزارش جدید اشاره کنیم که بر اساس آن، یکی از شروط دولت آمریکا برای ادغام شرکت‌های T-Mobile و Sprint، عدم استفاده شرکت‌های مادر آن‌ها یعنی «دویچه تلکام» (Deutsche Telekom) و «سافت‌بنک» (SoftBank) از تجهیزات مخابراتی هواوی است.

در نهایت باید ببینیم آیا هواوی می‌تواند جلوی این روند تحریم گسترده کشورها را بگیرد یا اینکه روزبه‌روز کشورهای بیشتری به این جریان ملحق می‌شوند.

منبع: Phone Arena

فیسبوک در حال توسعه ارز مجازی اختصاصی است

فیسبوک

فیسبوک مدتی قبل تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد زیرا به قول مدیران این شرکت در بیشتر مواقع این تبلیغات مربوط به موارد گمراه‌کننده و فریب‌آمیز بودند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد فیسبوک مشکلی با ماهیت ارزهای دیجیتال ندارد زیرا می‌خواهد ارز مجازی اختصاصی خود را توسعه دهد. به گزارش بلومبرگ، فیسبوک در حال توسعه‌ی یک نوع «ارز پایدار» (stablecoin) است که به کاربران اجازه می‌دهد با بهره‌گیری از اپلیکیشن واتس‌اپ، مبالغ موردنظر خود را منتقل کنند. ارزش ارزهای پایدار معمولا متکی به دلار، یورو یا طلا است و به همین خاطر ارزش آن‌ها معمولا ثبات زیادی دارد.

بلومبرگ می‌گوید احتمالا فیسبوک ارائه‌ی آزمایشی این ارز مجازی را از کشور هند آغاز می‌کند زیرا در این کشور حدود ۲۰۰ میلیون کاربر واتس‌اپ وجود دارد. این تعداد کاربر می‌تواند یک شمشیر دولبه برای فیسبوک باشد زیرا همین چند ماه پیش، پخش تعداد زیادی از اخبار جعلی در واتس‌اپ کاربران هندی، منجر به کشته شدن افراد زیادی شد.

البته توسعه ارز مجازی توسط فیسبوک‌ خبر چندان عجیبی محسوب نمی‌شود. در ماه مه، این شرکت یک گروه بلاک‌چین را تحت سرپرستی رییس سابق پی‌پل، «دیوید مارکوس» (David Markus)، ایجاد کرد. در حال حاضر، گفته می‌شود فیسبوک‌ در حال نهایی کردن استراتژی‌های مربوط به این موضوع و برنامه‌ریزی برای تامین پشتوانه‌های لازم مربوط به این ارز مجازی است. به همین خاطر احتمالا به زودی اخبار بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود.

منبع: Engadget

گوگل اسیستنت روانه‌ی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌شود

گوگل اسیستنت

به گزارش «ورایتی» (Variety)، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ مجهز به دستیار دیجیتالیگوگل اسیستنت می‌شوند. در حال حاضر، این تلویزیون‌ها تنها از دستیار صوتی بیکسبی بهره می‌برند که در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد. همچنین طبق این گزارش، تلویزیون‌های جدید می‌توانند صدای خروجی خود را به‌طور خودکار با توجه به محیط تنظیم کنند.

هنوز از جزئیات عملکرد گوگل اسیستنت در تلویزیون‌های سامسونگ اطلاع چندانی نداریم ولی احتمالا مکانیزم آن مشابه تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی خواهد بود که در سال ۲۰۱۸ پشتیبانی همزمان از الکسا و گوگل اسیستنت را آغاز کردند. از این دستیار صوتی می‌توان برای کنترل تلویزیون، کنترل دیگر گجت‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت یا پرسیدن سوالات کلی استفاده کرد.

سامسونگ بزرگ‌ترین فروشنده تلویزیون‌ها در جهان است و این یک تصمیم مهم برای این شرکت محسوب می‌شود. سامسونگ با نصب بیکسبی در انواع و اقسام گجت‌های ساخت خود، می‌خواهد آمار کاربران آن را افزایش دهد که البته این امر با اعتراضات زیادی روبرو شده است. در ماه آگوست هم اولین اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی معرفی شد که هنوز عرضه نشده است.

همانطور که گفتیم، تلویزیون هوشمند مدل ۲۰۱۹ سامسونگ صدای خروجی را با توجه به محیط اطراف خود به طور خودکار تنظیم می‌کنند. سامسونگ در همین زمینه پتنت‌های متعددی را ثبت کرده است. اسپیکر هوم‌پاد اپل و اسپیکرهای Sonos از قابلیت مشابهی بهره می‌برند و با پخش صداهای خاص، محیط اطراف خود را شناسایی می‌کنند. هوم‌پاد با بهره‌گیری از میکروفون تعبیه شده در بدنه این کار را انجام می‌دهد ولی برای اسپیکرهای Sonos، میکروفون گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه سخنگوی سامسونگ از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرده، ولی با توجه به اینکه سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 قرار است نسل جدید تلویزیون‌های خود را معرفی کند، احتمالا در آن زمان اطلاعات بیشتری در رابطه با این مشخصه‌ها مطرح می‌شود.

منبع: The Verge