قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 26

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدیه تبلیغاتی یا پروموشن گیفت چه کمکی به ما می کنند؟

هدیه تبلیغاتی و همچنین پروموشن گیفت جزئی از بهترین و نوین ترین روش های تبلیغات برای برندهای محصولات مختلف است. این نوع تبلیغات برا افرادی که به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اند و در بازار هدف خود ناشناخته اند کاربرد بیشتری دارد. تبلیغات در واقع یک معرف برای محصول شما هستند و باید به گونه ای باشند که نام برند شما را در خاطر مشتریان احتمالی حک کنند. در گذشته از به دلیل کم بودن تعداد برندها و محدودیت تعداد تبلیغات، تبلیغ کردن کار ساده ای بود و کسب و کارهای مختلف به سادگی می توانستند تأثیر دلخواه خود را با کمترین میزان تبلیغات به دست آورند؛ اما امروزه با توسعه تجارت رقابت در صنعت تبلیغات نیز گسترش یافته است و تبلیغی موفق خواهد بود که در ذهن باقی بماند. ارائه یک ایده خلاقانه در تبلیغ یا رساندن سودی به بازار هدف به منظور تبلیغ باعث می شود که تأثیر تبلیغ زیاد باشد و در ذهن افراد باقی بماند از این رو برندهای مختلف به ارائه هدایای تبلیغاتی روی آورده اند تا بتوانند مشتریان احتمالی را نسبت به خرید بهترین هدایای تبلیغاتی از محصولات جذب کنند.

هدیه تبلیغاتی انواع بسیار زیادی دارد و شما می توانید برای گروه های مختلف بازار هدف خود، هدیه تبلیغاتی طراحی نمایید. به دلیل تنوع در انتخاب هدیه تبلیغاتی، گاهی اوقات افراد سر در گم می شوند و نمی توانند هدیه تبلیغاتی متناسب با محصولات و خدمات خود ارائه دهند که این موضوع باعث می شود تأثیر دلخواهشان بر بازار هدف ایجاد نشود.

چگونه باید یک هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه انتخاب کرد؟ گستره بازار هدف و اینکه چه قشری از جامعه بازار هدف شما هستند، مهم ترین نکته برای تهیه هدیه تبلیغاتی است. اگر شما بتوانید نیاز جزئی افراد را با استفاده از هدیه تبلیغاتی که ارائه می دهید، حل کنید آنها قدردان شما خواهند بود و برند شما را همیشه به یاد خواهند داشت و به هنگام نیاز به محصولات شما، حتما به سراغ همین برند خواهند آمد. بنابراین لازم است که شما سلیقه و نیاز بازار هدف خود را بشناسید. حتما لازم نیست برای هدیه تبلیغاتی هزینه زیادی صرف کنید، ارائه ایده جدید و تبلیغات نوین نسبت به هزینه از اهمیت بیشتری برخوردار است.


آیا پروموشن گیفت همان هدیه تبلیغاتی است؟

آیا پروموشن گیفت همان هدایای تبلیغاتی است؟


اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال افزایش میزان فروش خود هستید، حتما کلمه پروموشن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت «پروموشن یعنی هر اقدام و عملی که مشتری را به سوی محصول شما هدایت می کند». با توجه به این تعریف ارائه هدیه تبلیغاتی یک پروموشن محسوب می شود.

تفاوت های جزئی بین پروموشن گیفت و هدیه تبلیغاتی وجود دارد. معمولا اگر شما محصول یا محصولاتی را که توسط کمپانی خودتان تولید شده اند، به عنوان تست یا هدیه به مشتریان احتمالی خود ارائه دهید از پروموشن گیفت استفاده کرده اید. اگر وسیله ای که به مشتریان احتمالی خود ارائه می دهید، ارتباطی با محصولات و خدمات شرکت شما ندارد و با توجه به عوامل دیگری مانند نیاز و سلیقه بازار هدف تهیه شده باشد، یک هدیه تبلیغاتی خاص محسوب می شود.

اگر محصول شما به گونه ای باشد که بتوانید آن را به عنوان پروموشن گیفت به افراد ارائه دهید، بسیار تأثیر گذار خواهد بود، چرا که مشتریان احتمالی شما با کیفیت محصول آشنا خواهند شد و بدون نیاز به توضیحات می فهمند که محصول شما برای رفع نیاز آن ها مناسب است. معمولا کمپانی های تولید کننده مواد غذایی، مواد شوینده، محصولات بهداشتی و… می توانند از پروموشن گیفت استفاده کنند. تقریبا تمام افراد جامعه به این محصولات نیاز دارند و دسترسی به آن ها آسان است. برای مثال شما می توانید در یک فروشگاه بزرگ پروموشن گیفت خود را ارائه دهید.

اگر محصول ارائه شده کمی تخصصی تر باشد و بازار هدف آن شامل بخش کوچکی از جامعه شود، دسترسی به آن ها کمی سخت تر خواهد بود. ارائه پروموشن گیفت ارزشمند برای این دسته از شرکت ها نه تنها سخت و زمانبر است بلکه تأثیر به سزایی نخواهد داشت، چرا که افراد برای مصرف روزانه خود نیازی به این محصولات ندارند. کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی، شرکت های دارویی و…. از این دسته هستند. این شرکت ها با ارائه هدایای تبلیغاتی می توانند به اهداف تبلیغاتی خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این نوع شرکت ها، کسب و کارهایی که خدمات خاصی را ارائه می-دهند برای تبلیغ کسب و کار خود می توانند از هدایای تبلیغاتی استفاده کنند.


یک هدیه تبلیغاتی دقیقا چه کمکی به ما می کند؟

هدایای تبلیغاتی دقیقا چه کمکی به ما می کنند؟


به طور کلی تبلیغات شما را به بازار هدف نزدیک می کنند. هدیه تبلیغاتی منحصربفرد قرار است شما را به مشتریان احتمالی معرفی کند. هر چه هدیه ای که ارائه می دهید، کاربردی تر باشد و بیشتر توجه مشتریان احتمالی شما را به خود جلب کند، بیشتر مقابل چشمان آنها قرار می گیرد و افراد از آن استفاده می کنند. این امر باعث تکرار نام برند شما در ذهن آنها میشود و به همین دلیل تبلیغ کسب و کار شما برای همیشه در ذهن آن ها باقی خواهد ماند. مزیت دیگر هدیه تبلیغاتی لوکس این است که نام برند شما را کاملا ظریف تکرار می کند و زمانی از آن ها نمی گیرد. معمولا افراد از اینکه برای دیدن یک تبلیغ زمان زیادی را صرف کنند، خسته می شوند. برای این که بتوانید توجه افراد را جلب کنید، لازم است از یک تبلیغ با کیفیت بالا استفاده کنید؛ تبلیغ حرفه ای بدون این که وقت افراد را بگیرد، در ذهن آن ها باقی می ماند.

هدیه تبلیغاتی به بازار هدف شما نشان می دهد که مشترین احتمالی برای شما اهمیت دارند. ارائه هدیه ای متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان احتمالی به آن ها نشان می دهد که شما تا حدودی نیاز آن ها را می شناسید و مسلما محصولی با کیفیت مورد نظر آن ها تولید خواهید کرد.

نوع هدیه تبلیغاتی خلاقانه که ارائه می دهید نیز در میزان تأثیرگذاری آن نقش به سزایی دارد. اگر بازار هدف شما گشتره زیادی از افراد را شامل می شود، بهتر است از هدایای تبلیغاتی کوچک و تأثیرگذار استفاده کنید. پروموشن گیفت بهترین انتخاب برای بازارهای هدف گسترده هستند. اما اگر قابلیت ارائه پروموشن گیفت وجود ندارد، هدایایی مانند خودکار، سررسید، جا قلمی و… می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر بازار هدف شما شامل اشخاص یا شرکت های مشخصی است، می توانید با ارائه وسایلی مانند پاوربانک تبلیغاتی، ست هدیه، محصولات چرم، فلش مموری تبلیغاتی، صنایع دستی و… توجه آنها را به کسب و کار خود جلب نمایید.


منبع:

https://elobel.com/promotional-gift-help-us/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.